  • Data: 2004-05-16 11:40:27
    Temat: Re: odstapienie od umowy gwaranji
    Od: "Bartosch_M" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skorzystales z gwarancji wiec to do czego masz prawo okresla umowa
    > gwarancyjna. Kazda moze byc inna, a swoja powinienes miec ty.

    tak
    jednak gwarancja (jak to zwykle bywa) nie mowi nic o sytuacji nie wywiazania
    sie serwisanta (sprzedawcy), tylko wylicza kiedy sprzedawca moze pokazac
    srodkowy palec biednemu klientowi :(

    wydaje mi sie ze zlamanie gwarancji ze strony serwisu uprawnia mnie do
    czegos, (jak bym ja złamal to by powiedzieli ze gwarancja jest nie wazna i
    nie przyjma sprzetu), myslalem ze moge zazadac zwrotu pieniedzy lub chociaz
    wymiany na nowy ( to chyba okresla KC) Bo inaczej po cholere jest ta
    gwarancja, jak oni moga wszystko a ja nic???