    Date: Tue, 02 Nov 2010 14:55:19 +0100
    From: "R.Madejski" <r...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odstąpienie od umowy KS

    Olo wrote:

    > oczywiście, że idzie. Wcale nie miał zamiaru tego wysyłać firmą XXX i
    > dlatego doliczył sobie koszty dojazdu/straconego czasu/pakowania.

    Jest to inna forma spedycji. Nie wymaga zmiany spedytora ani sposobu
    pakowania. Usługa się zmienia.

    > niekoniecznie. Ile wynoszą te kosty? Tak jak napisałem wyżej, może
    > zwyczajne doliczył sobie dodatkową opłatę za Twoją chęć zmiany spedytora.

    j.w.

    > To że kupiłeś krótko przed czasem to tylko obliguje Cię do
    > przestrzegania warunków aukcji i wysyłki towaru. Teraz wbiłeś się przed
    > końcem aukcji i próbujesz stawiać swoje warunki - troche nie fair.

    Masz rację, zgadzam się z pierwszym zdaniem. Ale nie stawiam swoich
    warunków. Czy w tym kraju nie można spytać bez posądzenia o stawianie
    warunków? Napisałem, że gdyby się nie zgodził to nie ma sprawy. Powtórzę
    pytanie: czy poza aukcyjne ustalenia są częścią umowy? Jeśli nie są to
    czym są?

    > Przeciwnie, czyli Twoim zdaniem musisz kupić bo inaczej... no włąśnie
    > co?

    Ponieważ umowy należy realizować. Czy ustalenia poza aukcyjne wchodzą w
    skład umowy? Zgodziłbym się gdyby odmówił (podkreślam to). Ale nie
    odmówił. Czy tym samym umowa nie ma ostatecznego kształtu?

    > Jako kupujący możesz powiedzieć, ze się rozmyśliłeś i tyle.

    Czy aby na pewno? Druga sprawa to fakt, że się nie rozmyśliłem tylko
    uważam, że umowa nie ma ostatecznej formy. Czy tak jest, czy też się mylę?

    RM