  • Data: 2010-01-05 00:06:30
    Temat: Re: odśnieżanie przed posesją
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki pisze:

    > Kultura to jedno, a zmuszanie ludzi do dyżurowania z szuflą to drugie. Sam,
    > gdy tylko mogę, odśnieżam tych kilkanaście metrów ulicy przy domu mimo że
    > nie ma żadnego obowiązku - bo po prostu wiem że ulica jest stroma
    > i nieodśnieżony fragment może stanowić problem dla pieszych i kierowców.
    > Ale gdyby jakieś kretyńskie prawo zmuszało mnie do odśnieżania tej ulicy
    > o każdej porze dnia i nocy to by mnie szlag trafił...
    >
    > Ten komunistyczny przepis powinien był dawno temu zniknąć.

    Masz rację.

    Ja ostatnio boję się chodzić po nawet trochę oblodzonych chodnikach, bo
    mam śliskie buty. Natomiast po śniegu (ale nie po kostki) to się nawet
    fajnie chodzi.
    Te kawałki chodnika przed willami (w tym podjazdy go bram i garażów), o
    których pisałam to pewnie też należą do tych właścicieli, więc powinni
    chociaż piaskiem posypać.

    --
    animka