eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodsetki od niezaplaconego podatku + pytanie o niezarejestrowana dzialalnosc! › Re: odsetki od niezaplaconego podatku + pytanie o niezarejestrowana dzialalnosc!
  • Data: 2004-07-29 13:30:16
    Temat: Re: odsetki od niezaplaconego podatku + pytanie o niezarejestrowana dzialalnosc!
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czekaj, dlaczego nie ma? Nieprecyzyjnie się wyraził. Bo może to oznaczać
    > zarówno, że nie osiągnął zysku, ale miał przychód (i tutaj kiepska
    > sytuacja), jak i to, że nie miał przychodu z tego w ogóle, tzn. nie brał
    kasy.
    > Trudno będzie udowodnić jakieś bezpłatne świadczenie usług i tego typu
    historie,
    > jeśli kolesie sobie parę komputerów połączyli żeby w Quake grać. U$ ma
    > chyba mimo wszystko ciekawsze, pewniejsze i bardziej dochodowe sprawy...

    No wlasnie dokladnie o gry chodzilo gdy siec byla tworzona. POlatnych czy
    bezplatnych usług tez nie świadczyłem. No chyba ze darmowa pomoc w załozeniu
    wtyczki sieciowej :)
    Juz mam jedno oświadczenie od osoby z sieci takiej tersci:
    Oświadczam iz ja nizej podpisany w okresie do sierpnia 2003 roku nie mialem
    dostepu do internetu za postrdnictwem sieci LAN i Karola K. Karol K. nie
    pobieral ode mnie zadnych oplat z tytulu uzytkowania i podlaczenia do sieci
    lokalnej LAN. Zakupu urzadzen i innych materialow potrzebnych do
    podlaczenia do sieci LAN dokonalem samodzielnie i sa one moja wlasnoscia

    Czy cos takiego moze byc czy cos jeszcze dodac?
    kolejna sprawa co zrobic z urlopowiczami? poprostu napisac w wyjasnieniu ze
    ich oswiadczenia dostarcze w pozniejszym terminie??

    Pozdrawiam
    Karol