  • Data: 2002-02-25 15:05:17
    Temat: Re: odprawa
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Feb 2002, Czaplewski wrote:

    > Czy w tej niekorzystanej sytuacji Pan "X" ma mozliwość wygrania sprawy
    > poprzez Sąd Pracy i wyegzekwowania należnej odprawy i na podstawie jakich
    > dowodów ???

    Kiepska sprawa - podpisane przez wierzyciela pokwitowanie rodzi
    domniemanie że dłużnik spełnił świadczenie. Pan X może się powołać na błąd
    oświadczenia woli, uzasadniając to swoim stanem zdrowia - nie mam pojęcia
    na ile taka argumentacja jest sensowna.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.