  • Data: 2004-07-13 18:04:26
    Temat: Re: odpowiedzialność sklepu z wypadek
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie, równie dobrze można pisać niegramatycznie, nieortograficznie,
    > etc, etc... nadal będzie wiadomo, o co chodzi - pozostaje kwestia
    > szacunku dla czytelnika.

    co do poprawy bledu ortograficznego nic nie mam, ale czete mowienie o
    zmianie ustawien czytnika robi sie nudne.
    Mam wszystko ustawione poprawnie. Ustawienia sa zgodne z tym co bylo na
    stronie interenetowej link ktorej pewien grupowicz podal.

    > Ustaw go poprawnie - nie będę Cię pouczał.

    ustawilem zgodnie z istrukcja, moze Twoj jest niepoprawnie ustawiony.

    > Jeśli czyjaś mowa jest przykra w odbiorze nie ze względu na jego cechy
    > na które nie ma wpływu, ale wynika z olewania, rozleniwienia, czy
    > tumiwisizmu - oczywiście że zwrócę mu uwagę.

    powtarzam po raz ostatni , czytnik ustawialem zgodnie z instrukcja ktora
    podal pewien grupowicz,
    Moze twoj nalezy skonfigurowac.

    > No i? Napisz o tym na pssv. Poza tym j.w.

    a po co

    > Nie uzywam KF. Żałosny jesteś, wiesz przynajmniej, co to znaczy, że się
    > tak obruszasz?

    korzystam z usenetu od 1998 roku wiec sam sobie odpowiedz

    > Z mojej strony EOT (ciekawe czy o to też się napuszysz).

    no ciekawe czy Ty Wiesz co oznacza skrot ktory uzywasz?

    > Pozdrawiam (mimo wszystko)
    >
    > Czarek Gorzeński

    P.