eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialność sklepu z wypadekRe: odpowiedzialność sklepu z wypadek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate
    .onet.pl!niusy.onet.pl
    From: l...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialność sklepu z wypadek
    Date: 13 Jul 2004 13:17:26 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 18
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <cd09ld$4b5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1089717446 17076 213.180.130.18 (13 Jul 2004 11:17:26
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Jul 2004 11:17:26 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.25.237.111, 192.168.243.41
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; tp.internet 1.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:226735
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    > <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    > news:cd07ef$i43$1@inews.gazeta.pl...
    > >>
    > > spytam o to o co pewnie zapyta wlasciciel sklepu, po co brala wozek
    > > uszkodzony?
    > > Z pewnoscia byla by roznica gdyby w trakcie jazdy wypadlo kolko. Wtedy
    > > rzeczywiscie
    > > bylaby to wina personelu, sama jest sobie winna.
    > >
    >myślę że w ogóle lepiej by zrobiła gdyby nie wchodziła do sklepu. Swoją drogą
    ciekaw jesteś czy sprawdzasz przed wejściem razem czy np dach jest w dobrym
    stanie bo może spaść, czy kierowca w autobusie jest trzeźwy itd
    pzdr

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1