eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialnosc sadu za wlasny burdel (za przeproszeniem domow uciech) › Re: odpowiedzialnosc sadu za wlasny burdel (za przeproszeniem domow uciech)
  • Date: Fri, 27 Jan 2012 14:18:07 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc sadu za wlasny burdel (za przeproszeniem domow uciech)

    W dniu 27.01.2012 13:25, Roman Rumpel pisze:

    > trochę ochłoń z wyzwiskami co? Nie wierzę po prostu w to co napisałeś i
    > tyle, możesz przecież zanonimizować.

    Co niby zanonimizować? KRS bez danych identyfikujących będzie dowodził
    tylko tego, że jest KRSem. Na wezwaniu nie ma przyczyny wezwania - po
    prostu stawić się i już. Przesłuchania na komendzie, na którym wyszła
    przyczyna wezwania, nie nagrywałem, bo nie brałem w nim udziału. A gdyby
    nawet - miałbym ci przesłać nagranie ze zniekształconymi głosami i
    wypiszczanymi słowami identyfikującymi? Weź sobie strzel "baranka", bo
    tylko do tego się twoja głowa nadaje...

    > Ale w tym stylu nie będę z Tobą gadał.

    Oskarżasz mnie o kłamstwo, więc "menda" to najłagodniejsze określenie
    dla ciebie.

    Czasem żałuję, że za taką potwarz nie można po prostu zastrzelić...