eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialnosc sadu za wlasny burdel (za przeproszeniem domow uciech) › Re: odpowiedzialnosc sadu za wlasny burdel (za przeproszeniem domow uciech)
  • Data: 2012-01-26 07:07:41
    Temat: Re: odpowiedzialnosc sadu za wlasny burdel (za przeproszeniem domow uciech)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2012 00:05, Johnson pisze:

    > Ale w tym wypadku to nie jest czepianie się słówek. Powołujesz się na
    > gadki premiera który mówił o urzędach a ty sugerujesz by to stosować do
    > nie urzędów.

    Płemieł zwracał się do "ludu", a dla "ludu" urzędnik państwowy to
    urzędnik państwowy - czy to policjant, czy sędzia, czy referent w
    wydziale architektury.

    Czy to syndrom zawodowego prawnika - zamotać najprostszą sprawę? ;->

    Padło proste pytanie: czy wprowadzono odpowiedzialność finansową za
    błędy funkcjonariuszy państwowych, w szczególności sędziów? Jeśli nie,
    to nie będę niestety zaskoczony...

    [ciach]

    > Zresztą co ja bedę wyliczył, masz tu:
    > http://tuskwatch.pl/index.php/obietnice-platformy/
    > i przemyśl sprawę, które obietnice zostały spełnione.

    No czasem jedna może się trafić ;) Zwłaszcza że to byłoby poniekąd
    odciążenie budżetu - zamiast płacić za pomyłki osób urzędowych z budżetu
    (jeśli w ogóle) to szło by to z kieszeni tychże osób. Oszczędność!