  • Data: 2006-11-01 19:45:22
    Temat: Re: odpowiedzialność sądu...
    Od: jerry <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PAVEL napisał(a):
    > U?ytkownik "Alek" napisa?
    >
    > zgadza si?, uzasadnia to odpowiedzialno?ae dyscyplinarn?.

    podpisuje sędzia, z otrzymanej odpowiedzi (wniosek o postanowienie o
    nabyciu spadku, wydano odpis z działu spadku, który jest mi potrzebnu
    chyba w kiblu...) wnioskuje, że nie przeczytali nawet do końca pisma....

    zamierzam sie z nimi podroczyć - jak mi oddadzą wniosek - złoże nastęny
    - mam jeszcze chwile czasu....

    jakie są terminy na otrzymanie odpowiedzi/odpisu?

    pozdrawiam

    Jerry