    From: "Steel" <d...@K...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedz ubezpieczyciela na odwolanie
    Date: Tue, 21 Oct 2008 10:47:01 +0200

    > na odpowiedz na ich pismo mam 3 lata, ale nie wiem ile oni maja na
    > odpowiedz na moje odwolanie

    na pismie ktore od nich otrzymales na dole w stopce jest informacja ze
    przysluguje ci odwolanie na ktore musza odpowiedziec "w xxx dniach"
    Tak przynajmniej bylo na pismach ktore od nich otrzymywalem.
    Wiec nie ma zmiluj sie...

    > samochod nie mial AC, naprawe wykonalem w zakresie wlasnym. Jakbym
    > mial AC to wogole bym sie nie przejmowal

    Masz kopie zgloszenia szkody? tam powinny byc informacje ze wspolnoty ze
    szkoda na twoim samochodzie byla spowodowana przez komin... czyli budynek
    wspolnoty ktora Uniqua ubezpiecza.
    To mnie wiecej jak z chodnikiem oblodzonym zima... po to jest OC.

    > wlasnie zauwazylem:/

    Jak co zawsze mozesz skorzystac z pomocy rzecznika ubezpieczonych...
    www.rzu.gov.pl
    Wyslij im kopie wszystkiego(zgloszenie, odpowiedz, odwolanie, kopie faktur)
    lacznie z datami, pewnie ci pomoga, choc moze to chwile potrwac.

    Zycze powodzenia.
    --
    Steel