  • Data: 2007-09-01 18:59:15
    Temat: Re: odpowiedz na reklamacje, czy jest wazna
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek pisze:

    ]
    jeżeli jednak z treści pisma wynika, że chodzi o twoją reklamację - zgadza
    > się data wysyłki przesyłki, i inne elementy, a jedynie jest błąd w numerze
    > przesyłki, to niestety ale jest to odpowiedz na twoją reklamację

    i tu ciezko stwierdzic, bo odszukalam ta przesylke na stronie i tam
    widnieje zgloszona reklamacja (nie moja), nr reklamacji tez wyglada na
    zgloszenie w lipcu (moje bylo w sierpni), a zgloszenie moglo wygladac
    podobnie,
    natomiast przy mojej przesylce na stronie nie widnieje zadna informacja
    o tym ze reklamacja byla zgloszona...

    chyba sprobuje im "udowodnic" ze nie odpisali na MOJA reklamacje, nic
    mnie to nie kosztuje w koncu ;)