  • Data: 2007-08-31 13:09:41
    Temat: Re: odpowiedz na reklamacje, czy jest wazna
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fb6cd3$pl0$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > ponawiam pytanie, bo byc moze dalam zly temat (usune ja niebawem)
    >
    > wiec zlozylam reklamacje do firmy kurierskiej, która dotyczyla przesylki o
    > numerze 123, otrzymalam odpowiedz w terminie ale na pismie widnieje zapis,
    > ze odpowiedz dotyczy przesylki o zupelnie innym numere 353. Czy taka
    > odpowiedz jest wazna, czy jest to odpowiedz na moja reklamacje, czy moge
    > uznac odpowiedz za nie wazna i domagac sie swoich zadan...
    >
    > prosze o odpowiedz sprawa jest pilna
    >
    > Pozdrawiam

    witam

    jeżeli rzeczywiście firma kurierska odpisała do ciebie w zupełnie innej
    sprawie dotyczącej nie twojej reklamacji, to oczywiście, masz prawo zażądać
    wykonania zgłoszonych roszczeń, z związku z brakiem ustosunkowania się firmy
    do twej reklamacji w terminie;
    jeżeli jednak z treści pisma wynika, że chodzi o twoją reklamację - zgadza
    się data wysyłki przesyłki, i inne elementy, a jedynie jest błąd w numerze
    przesyłki, to niestety ale jest to odpowiedz na twoją reklamację

    pzdr