  • Data: 2008-10-07 13:45:27
    Temat: Re: odpis z ksiegi wieczystej
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "d0kt0r3k" <t...@t...pl> napisał
    w wiadomości news:1qq7dyqcaflz5.dlg@d0kt0r3k.pl...
    > Witam,
    >
    > mam pytanie dotyczące odpisu z księgi wieczystej. Nieruchomość
    > znajduje się w innej gminie. Wiem w którym SR znajduje się księga
    > wieczysta. Czy jest możliwość, złożenia wniosku o odpis w innym
    > SR niż właściwy? KW prawdopodobnie jest w formie papierowej.

    Jeśli jest w papierowej, to prawdopodobnie nie ma - ale tego
    dowiesz się w swoim SR znacznie dokładniej, niż w Usenecie.

    A wniosek o wypis możesz złożyć korespondencyjnie. Wysyłasz
    do właściwego sądu wniosek, podajesz w nim adres na który
    wypis zostanie wysłany, i zobowiązujesz się zapłacić przy
    odbiorze. Dostajesz listem (chyba poleconym) z pobraniem, i już.

    Nie wiem na ile powszechna to praktyka, ale raz tak zrobiłem
    i zadziałało. Najpierw zadzwoniłem do sądu właśc. wg położenia
    nieruchomości i tam właśnie podano mi drogę powyżej opisaną.

    Więc Ty też zacznij od wizyty w swoim miejscowym SR oraz
    od telefonu do tego odległego sądu.

    Maciek