  • Data: 2008-10-07 20:30:30
    Temat: Re: odpis z ksiegi wieczystej
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 7 Oct 2008 15:45:27 +0200, Maciek napisał(a):

    > A wniosek o wypis możesz złożyć korespondencyjnie. Wysyłasz
    > do właściwego sądu wniosek, podajesz w nim adres na który
    > wypis zostanie wysłany, i zobowiązujesz się zapłacić przy
    > odbiorze. Dostajesz listem (chyba poleconym) z pobraniem, i już.

    Za pobraniem ? Z SR ?? bardzo wątpię.
    Zazwyczaj najpierw płacisz, wysyłasz wniosek razem z dowodem opłaty i wtedy
    ci prześlą, zawsze poleconym ekonomicznym...
    Urząd to nie allegro, a podreferendarz nie allegrowicz... śmiało możesz
    przedpłacić... ale zawsze warto dowiedzieć się ile wynosi opłata, bo grosz
    za mało czy grosz za dużo jest nie do przeskoczenia i zatrzymuje
    biurokratyczną machinę.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ - galeria z Dni Transportu Publicznego 2008