  • Data: 2007-03-27 20:07:15
    Temat: Re: odmowa zeznania
    Od: Michał Kordulewski <z...@p...cy.rot13> szukaj wiadomości tego autora

    carlo napisał(a):
    > Właśnie jestem oskarżony o posiadanie programów komputerowych ( NIE
    > SPRZEDAWANIE ) a używanie programów bez licencji

    Czy miałeś przedstawione zarzuty?

    Jeśli tak, to możesz złożyć wyjaśnienia lub odmówić ich składania. Na
    tym etapie lepiej odmówić. Zapoznaj się z aktami, opinią, skonsultuj
    sprawę z prawnikiem.

    Jeśli nie miałeś przedstawionych zarzutów, to jesteś świadkiem w sprawie
    i nie możesz odmówić zeznań (w ogólności), ale możesz odmówić odpowiedzi
    na pytania, na które opowiedź może narazić Ciebie lub osobę bliską na
    odpowiedzialność karną.

    --
    pzdr, Michał Kordulewski