  • Data: 2010-10-29 15:43:49
    Temat: Re: odmowa wydania potwierdzenia zawarcia oc
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:11e4sn3cnzh7w$.fp31v8qjbeie.dlg@40tude.net...

    > Twierdzenie - tak, stwierdzenie - nie.
    > Stwierdzenie to wypowiedź stwierdzająca, stwierdzić to inaczej powiedzieć
    > coś stanowczo i z przekonaniem.
    Eee, tam, głupstwa...
    Twierdzę, że 2+2=4,5 i muszę udowodnić.
    Stwierdzam, że, 2+2=4,5 i już nie muszę bzdury udowadniać, bo powiedziałem
    to stanowczo i z przekonaniem.
    Kiepściocha, zastanów się, zanim coś napiszesz.

    > Nie przejmuj się jednak, rodowitym Polakom też przychodzi z trudem
    > posługiwanie się językiem polskim.
    Przecież widzę.
    Widzę też ilu z trudem przychodzi posługiwanie się mózgiem.

    > Nie wiem, nie czytuję magazynów studenckich z MIT. ;)
    Ja też tylko Nasz Dziennik, Gościa Niedzielnego i Super Express.

    > PS. i tak z tymi dowodami ubezpieczeniowymi nie masz racji
    Stwierdzasz czy twierdzisz?

    --
    Jotte