  • Data: 2009-07-02 21:52:59
    Temat: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
    news:h2ivno$r2n$3@node1.news.atman.pl...
    > Niektorzy na grupie chcieliby, zeby grupa AT wpadla i powalila ojca na
    > ziemie za to, ze swoim dzieckiem chce pobyc pare dni dluzej. Paranoja.
    > Jingiel

    Znam taki przypadek. Ale generalnie istnieje wiele mozlwiych rozwiązań
    pomiędzy bierną postawą, a atakiem na miejsce pobytu ojca. może próbować
    sie z nim porozumieć, można go wezwać do złozenia wyjaśnień. Mozna ustalić,
    czy dziecku i ojcu nic nie grozi. Przecież neikoniecznie trzeba od razu to
    dziecko siłą odbijać. Skad w ogóle wynikła taka propozycja?