  • Data: 2002-10-25 13:51:43
    Temat: Re: ochrona w supermarketach
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Kiedy wchodzee do supermarketu ochrona kaze zostawiac mi plecak
    > w specjalnie wydzielonym pomieszczeniu. Strasznie mnie to denerwuje, tym
    > bardziej ze robiee tam zakupy codziennie od bardzo dlugiego czasu.
    > Mam takie pytanie: Czy istnieje jakas podstawa prawna, ktora pozwala
    > na takie "obchodzenie siee" z klientem?
    W supermarkecie - nie

    > Czy jestem zobligowany do zostawienia plecaka?
    Nie. Zaslanianie sie "wewnetrznymi przepisami" jest to bez znaczenia, gdyz zadne
    wewnetrzne przepisy nie moga byc sprzeczne ze skodyfikowanym prawem
    obowiazujacym w danym kraju.
    Jak sie bardzo wnerwisz, to lap za komóre i wezwij gliny z prosba o
    interwencje - jestes w koncu napastowany.

    > A co siee stanie jesli moj plecak np. zginie?
    Obawiam sie, ze albo ugoda albo proces.

    >Czy sklepy saa ubezpieczone na taki wypadek?
    Tego nie wiem.

    Pozdrawiam
    JarekT