  • Data: 2004-01-27 18:32:43
    Temat: Re: ochrona informacji niejawnych
    Od: "Fix" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do tajemnicy państwowej /tajne, ściśle
    > tajne/postępowania sprawdzające prowadzi ABW na wniosek kierownika
    jednostki
    > organizacyjnej.

    Niekoniecznie. Mam dostęp do tajemnicy państwowej (ściśle tajne) i
    postępowanie sprawdzające prowadził w moim przypadku Pełnomocnik ds.
    Informacji Niejawnych, a nie ABW

    Dodam, że poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "ściśle tajne" ważne jest
    3 lata, a do klauzuli "tajne" 5 lat.
    Jak w wyniku przeprowadzenia postępowania sprawdzajacego odmówią wydania
    poświadczenia bezpieczeństwa,to niestety odwołanie nie przysługuje.