    From: pit <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ochrona danych osobowych - udostepnianie
    Date: Fri, 10 Feb 2006 18:56:19 +0100

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Na tak postawione pytanie, to można pracę doktorską napisać. Albo
    > przepisać Ci całą ustawę o ochronie danych osobowych. Napisz coś
    > więcej na ten temat.

    A wiec postaram sie skonkretyzowac pytanie.
    Interesuje mnie art.7 punkt 6 podpunkt b, c, d, e.

    Moze mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem, ale kto jest osoba
    upowazniona, abym jemu udostepnil przechowywane dane?

    Czy jak przyjdzie policjant, to mam jemu udostepnic te dane, czy musi
    miec nakaz?

    Rozumiem, ze moze przyjsc przedstawiciel np prokuratury i zazadac danych
    o akiejs osobie. Wtedy (tak mi sie wydaje) nie mam powodu aby nie
    udostepniac tych informacji.

    Ale komu jeszcze _MUSZE_ udostepnic dane osobowe, na jego zadanie.

    PiT