  • Data: 2006-02-11 01:47:00
    Temat: Re: ochrona danych osobowych - udostepnianie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pit [###p...@w...pl.###] napisał:
    > A wiec postaram sie skonkretyzowac pytanie.
    > Interesuje mnie art.7 punkt 6 podpunkt b, c, d, e.
    > Moze mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem, ale kto jest osoba
    > upowazniona, abym jemu udostepnil przechowywane dane?
    > Czy jak przyjdzie policjant, to mam jemu udostepnic te dane, czy
    musi
    > miec nakaz?

    Policjant nie jest odbiorcą danych osobowych, co wynika z podpunktu e.
    Co do udostępnienia przez Ciebie tych danych, to silnie jest to
    uzależnione od tego "kim jesteś". Urzędem, firmą, osobą fizyczną. Do
    każdego z tych przypadków są inne odpowiedzi. No i również jest kilka
    możliwości ze strony policji, w zależności od tego po co jej są te
    dane potrzebne.

    generalna zasada jest taka, że policja o udostępnienie danych zwraca
    się pisemnie. W wyjątkowych wypadkach może to być prośba ustna.

    Co to za dane, i jako kto występujesz.