  • Data: 2004-07-02 08:50:04
    Temat: Re: obraza via sms
    Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:

    > Może np. powiedzieć że to nie on wysłał.

    tak to juz przerobilam, zwalil sprawe na kolege wspolego anglika, ale ten
    zaprzeczyl... i wiem ze prawdziwie zaprzeczyl bo w trakcie otrzymania smsa
    juz nie byli razem !

    >On też tak uważa?
    a powinno mnei to odchodzic co on uwaza?
    licza sie fakty!
    nic mu nie wyslalam, nie prowokuje, w ogole z nim nie rozmwiam...
    zapewne rodzi sie pytanie skad konflikt ;-) przyczyna prosta . ponad pol
    roku temu startowalismy w konkursie na ta sama posade. mi sie udalo jemu
    nie! ot kolege mam teraz ;-)

    chce przyciac jego docinki, smsy, i przede wszytskim nieprawdziwe opowiesci
    o mnie, wsrod wspolnych znajomych
    co bys mi w takiej sytuacji polecil?
    kiedy szczera rozmowa juz nie pomoga, lagodzaca kartka na swieta zostala
    zwrocona z adnotacja 'pomylka'.
    jestem zmeczona, o jego burmuszenie sie na swiat na mnie nie wzrusza mnie,
    ale juz klamliwe komentarze dot mojej osoby tudziez nocne smsy o tresci
    powyzszej mnie wkarwiaja i zdecydowanie chce to przyciac !

    --
    Hesia