  • Data: 2004-06-02 13:35:46
    Temat: Re: obowiązek wydawania paragonów
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy pisze:

    > Czekaj, czekaj, chciałeś odliczyc VAT z paragonu za paliwo?
    > Czy chodzi Ci o to że skarb państwa doznal uszczerbku na te 30 zł? ;-)

    Alez SKAD...
    Mam "uzasadnione podejrzenia", ze sprzedawca WLASNIE DLATEGO
    niewydrukowal paragonu, bo chacial KOMUS INNEMU na "MOJ" paragon
    wydac FV.

    [...]
    > Na ogół jednak spotykam się z tym że nie zabrane pragony sa wyrzucane po
    > odejściu klienta. A np. w supermarketach kasjerki często przypominaja o
    > zabraniu paragonu.

    Zona np kladzie paragon na ladzie OBOK towaru.
    Obok, bo gdy jestna towarz, to klient zcesto nim "smieci"
    gdy klient odchodzi paragon laduje w koszu..

    Tam natomiast wyraznie nie chcuiano udokumentowac sprzedazy....

    Boguslaw