eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Date: Fri, 09 Sep 2005 01:09:51 +0200
    Organization: x
    Lines: 10
    Sender: m...@p...onet.pl@pc81.pszczynska.silesianet.pl
    Message-ID: <dfqgbp$i7f$1@news.onet.pl>
    References: <dfq0t8$k3t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: m...@t...poczta.onet.pl
    NNTP-Posting-Host: pc81.pszczynska.silesianet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1126220985 18671 84.234.115.81 (8 Sep 2005 23:09:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Sep 2005 23:09:45 GMT
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dfq0t8$k3t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:325890
    [ ukryj nagłówki ]

    Lookasik napisał(a):

    > Sprzedawca poinformował, iż konieczny jest proces reklamacyjny, czyli
    > naprawa towaru po podbiciu gwarancji. Nie chce wymienić towaru na nowy.
    > Co proponujecie?

    Absolutnie nie podbijać, bo wtedy wpakujesz się w naprawy. Niezgodność
    towaru z umową i tyle

    MAc

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1