  • 1. Data: 2015-12-23 08:01:32
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 grudnia 2015 19:44:18 UTC+1 użytkownik Krysteck napisał:
    > Jak mają się ogłoszenia o pracę dostępne _JEDYNIE_ w obcym języku na
    > polskiej stronie www.pracuj.pl
    > do ustawy o języku polskim? Czyż nie jest wymagana również polska wersja
    > językowa? Rozumiem, że te ogłoszenia są skierowane są do osób władających
    > perfekcyjnie językiem obcym, ale chyba nie tak to powinno wyglądać. Jest
    > tam sporo ogłoszeń jedynie po angielsku, niemiecku, raz nawet widziałem
    > coś cyrylicą zapisane.
    Kurcze na alibaba.pl czy innym amazonie też po polskiemu nie piszą i co na to ustawa
    o języku polskim?
    Portal pracuj.pl czy inne tego typu to raczej prywatne portale i mogą sobie
    umieszczać nawet po grecku.

  • 2. Data: 2015-12-23 10:09:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-23 o 08:01, Kris pisze:
> [...]
    ustawa o języku polskim?
    > Portal pracuj.pl czy inne tego typu to raczej prywatne portale i mogą sobie

    W tym sęk, że alibaba nie podlega polskiemu prawu, a pracuj.pl podlega.
    I być może rzeczywiście jest tak, że ogłoszenie powinno być także w
    języku polskim. Co tylko tym gorzej dla takich przepisów, ukazuje to
    bowiem ich bezsensowność.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-12-23 10:34:11
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 23.12.2015 o 10:09, Liwiusz pisze:

> [...]
    > I być może rzeczywiście jest tak, że ogłoszenie powinno być także w
    > języku polskim. Co tylko tym gorzej dla takich przepisów, ukazuje to

    Masz rację.
    Niewolnicy powinni używać języka swoich Panów.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 4. Data: 2015-12-23 10:52:30
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-12-23 o 10:34, Wiesiaczek pisze:

    > Masz rację.
    > Niewolnicy powinni używać języka swoich Panów.

    Dziękuję za tę odpowiedź temu panu :)
    Mam nadzieję, że inni czytający zrozumieją sens.