  • 1. Data: 2015-12-22 19:59:41
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-22 o 19:43, Krysteck pisze:
    > Jak mają się ogłoszenia o pracę dostępne _JEDYNIE_ w obcym języku na
    > polskiej stronie www.pracuj.pl
    > do ustawy o języku polskim? Czyż nie jest wymagana również polska wersja
    > językowa? Rozumiem, że te ogłoszenia są skierowane są do osób
    > władających perfekcyjnie językiem obcym, ale chyba nie tak to powinno
    > wyglądać. Jest tam sporo ogłoszeń jedynie po angielsku, niemiecku, raz
    > nawet widziałem coś cyrylicą zapisane.

    A jak inaczej skutecznie odstraszyć niewykształconych idiotów
    którzy idą na rozmowy kwalifikacyjne licząc na cud?

    A w ustawie o języku polskim nie przypominam sobie wymogu
    pisania ogłoszeń o pracę w jedynie słusznym języku.
    Ale może nie mam racji i zaraz ktoś to udowodni odpowiednim
    cytatem lub linkiem. :-)