  • Data: 2007-10-12 21:20:58
    Temat: Re: o rejestracji stronek www - raz jeszcze
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@o...com> writes:

    > Każda strona? Taka hateemelowa też, czy fleszowa głównie?
    >
    > Ale wiesz, że jeśli tak to już w ogóle nie będzie dozwolonego użytku
    > jeśli chodzi np. o muzykę?

    IMO dozwolony użytek obejmuje programy komputerowe generowane przez
    Wordpress (chyba że na tych stronach WWW są programy JavaScript
    przetwarzające jakieś dane, czyli tworzące temporalne bazy danych),
    ale już samego Worpressa ani przeglądarki internetowej nie obejmuje.

    > Bo tym bardziej programem są multimedialne aplikacje, a jak wiadomo
    > - tu o dozwolonym użytku zapomnij.

    Niom.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl