  • Data: 2004-05-24 06:24:28
    Temat: Re: o kanarów i mandaty raz jeszcze
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:c8n4kl$nv$1@inews.gazeta.pl...

    odpowiem tu bo tego postu akurat niewidze

    > : Jestes idiotą. Wezwałbym policję i to Ty byś się tłumaczył ,

    ja?
    a to z jakiej paki skoro mam skasowany wazny bilet, zastanow sie

    > a ja bym Ci
    > : wystawił blisko 300 zł mandatu.

    najpier musial bys wiedziec komu

    > A jakby się trafiła konkretna ekipa to
    > : jeszcze bym zeznał ze mnie zbluzgałeś (co pewnie przy takim poziomie
    > : chamstwa miało miejsce) i oni by Ci dopieprzyli grzywne z art 141 KW.

    juz ja to widze ;) wychodzi kanarowe myslenie po podejscie do zycia

    cikaw jestem kompu policja by uwierzyla, smiesznemu pieklacemu sie kanarowi
    czy spokojnemu czlowiekowi ze skasowanym biletem w reku