  • Data: 2006-07-29 22:13:59
    Temat: Re: numer telefonu z książki tel. a reklama
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Jul 2006 16:03:01 +0200, Szymon Kosydor napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Mam pytanie, od jakiegoś czasu dzwonią do mnie rózne firmy i albo jest
    > nagrana wiadomość i leci z automatu, albo "bardzo miła pani" oferuje
    > produkty / usługi swojej firmy ( często poprzedzone jakąś ankietą ), czy to
    > jest zgodne z prawem, jeśli numer mojego telefonu wzięły te firmy z ksiązki
    > telefonicznej ( numer mam nie zastrzeżony ) i dzwonią do mnie w celu czysto
    > ekonomicznym ?

    albo biorą telefony z ksiązki telefonicznej, albo robot wybiera numery
    losowo...
    jeśli chodzi o robota, to na podstawie ogólnego systemu numeracji
    telefonicznej, da się tak zaprogramować, aby były wybierane te numery które
    są "aktywne", jeśli nikt się nie zgłosi, robot wybiera następny numer...

    Analizowałem ten problem. Też miałem takie telefony. Nagrywali mi się na
    automat zgłoszeniowy (te roboty), na szczęście max nagranie miałem
    nastawione 1 minuta więc nie zużywała się taśma do końca.

    Niestety, jeśli posiadasz numer telefonu to każdy może do Ciebie
    zatelefonować, choćby przez pomyłkę, uregulowano problem spamu
    elektronicznego, nie wiem czy przy okazji także uwzględniono spam
    telefoniczny.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net