  • Data: 2011-04-19 08:31:50
    Temat: Re: nsp, a narodowość
    Od: Tapatik <t...@b...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Papa.Smerf napisał:

    > ludziska, myślcie trochę!!!:O)
    > cytuję "Była u mnie pani rachmistrz, fajna laska i niegłupia",
    > czy wy myślicie że takie "panie" pracują za 10, czy 20zł?:O)
    > taka w paszczu bierze 100zł a w dupy 200zł, a tutaj nawet majtek nie zdjeła
    > i zainkasowała więcej pod stołem od WSI, KGM, UB, Mosadu (niepotszebne
    > skreślić:O)

    Jaki Ty jesteś obcykany, ile zarabiają prostytutki.

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale nie każda kobieta para się "najstarszym
    zawodem świata". Spotkałem kiedyś znajomą, która pracowała w budzie z
    kurczakami z rożna. Zarabiała 600 zł miesięcznie. Bez umowy. Czyli bez
    ubezpieczenia, składek emerytalnych itd.

    A teraz idź się pouczyć ortografii.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik