    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Date: Wed, 15 Jan 2020 14:48:53 +0100
    <0...@4...com>
    <qvn2sn$lj1$1@gioia.aioe.org>
    <2...@4...com>

    Dnia Wed, 15 Jan 2020 14:18:46 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Chcę, nie chcę, chcę, nie chcę -- cały gamoń :))
    Zrób ale nie przesyłaj, Geniuszu... tego też nie ogarniasz?
    Nie rozumiesz prostego tekstu?

    > Cztery liczby gamoniu :))) I kropką :)))
    Cztery kropką i dwukropek przed piąta, czyli pięć... Kubusiu,
    a to że pomiędzy czterema są kropki to oczywista oczywistość
    Kubusiu.

    > Grażyna -- sio do obierania ziemniaków, tam może ogarniesz temat :))

    Wyparcie?

    > Staraj się - renta ci się nalezy jak nic.

    Sraj dalej.

    > Dalej szczekasz:
    >
    > Andrzej Borowiak
    > @BorowiakPolicja
    > Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.

    Szczekaj, szczekaj... . Boli czy przywykłeś?

    > Teraz już spłyniesz czy znowu będziecie trzeba wyśmiać, nieuku? :)))
    Znowu za dużo tniesz, Kubusiu, a masz słabą pamięć...
    Czekamy aż zrobisz fotkę i nikomu nie przesyłając odpowiesz na pytanie
    co ma więcej zmarszczek: futerał czy twoja szyja.
    A ja stwierdzę czy kłamiesz czy mówisz prawdę...

    No to czekamy...