    From: Reseller <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowe sposoby Provident-a
    Date: Mon, 12 Jun 2006 09:15:34 +0200

    piotrek napisał(a):
    > Witam, mam mały problem z ogólnie znanym, lichwiarskim przedsiębiorstwem
    > jakim jest Provident. Nie pytajcie dlaczego właśnie od nich pożyczyłem
    > pieniądze, stało się, trudno. Natomiast teraz, od czterech tygodni
    > pracownik tejże firmy całkowicie mnie olewa i nie zjawia się po pieniądze.
    > Co ciekawsze - bezpośredni zwierzchnik tego pracownika na telefoniczne
    > pytanie dlaczego tak się dzieje udzielił bardzo ciekawej odpowiedzi, a
    > mianowicie, w dużym skrócie, że od trzech tygodni furtka jest zamknięta i
    > nie można wejść na posesję. W związku z tym on już nie chce moich pieniędzy
> [...]
    W bardzo podobny sposob dziala Profireal. A dodatkowo jeszcze maja
    tendencje do wydzwaniania do zakladu pracy pozyczkobiorcy i informowanie
    wszystkich kto pod sluchawke wpadnie o wielkozci zadluzenia. Albo
    dzwonia do domu pozyczkobiorcy i bez wzgledu na to kto odbierze klepia
    wszystko jak popadnie - kiedy, ile pozyczyles, jaka jest rata itd...
    Ciekawe co takim mozna zrobic?

    --
    Reseller
    GG:1794

    Homo Sapiens Non Urinat Contra Ventum...