  • Data: 2004-09-24 13:05:07
    Temat: Re: nowe mieszkanie-zadluzenie
    Od: "Robertus" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po rozmowie w spoldzielni powiedziano mi ze jest zaleglosc za czynsz na
    > kwote 650 zl.
    > no i teraz pytanie czy ja musze pokryc zaleglosc jako nowy wlasciciel czy
    > zaczynam od zera a o zaleglosci sciagaja poprzedniego wlasciciela?

    ciekawy jestem jakim cudem doszło do podpisania Aktu Notarialnego? jak ja
    sprzedawałem swoje mieszkanie to Notariusz wymagał odemnie abym miał
    zaświadczenie ze spółdzielni min. jest w nim stwierdzenie, że nie zalegam z
    opłatami na rzecz spółdzielni.

    --
    Robertus
    silver Accord 1.8 '01, oklejony, opodkładkowany