    From: "Rock" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowa kasa fiskalna i kabelek...
    Date: Thu, 17 May 2007 20:39:08 +0200

    > He he. Pracowałem długo w serwisie zbliżonym do kas fiskalnych. Obowiązuje
    > zasada pareto:
    > "20% klientów przynosi 80% dochodów"
    > Jest też druga zasada:
    > "20% INNYCH klientów powoduje 80% interwencji serwisowych"
    > Sztuka polega tylko na tym, żeby zdobywac tych pierwszych, a pozbywać się
    > tych drugich. Niech idą do konkurencji :)

    masz racje, koleś tak własnie zrobił, tamta kasa była kupiona u niego i
    wszystkie serwizy były za darmo, teraz po zmianie serwisanta trzeba płacić,
    pozatym nowy serwisant podejrzewa ze tamten cos uszkodzil w kasie ze nie
    mogl podłaczyć wagi.. (okaze sie jak ten z nia powalczy) no i oswiecił
    rodziców ze nie musieli kupowac nowej kasy, bo tamten powiedział ze wymiana
    jakiegos modułu ( po 5 latach uzytkowania) będzie trwała conajmniej tydzień,
    a to było przed swiętami i trzeba zamknąć sklep... ten wyjasnil ze mozna
    bylo sie umowic i trwalo by to nie więcej niz dzień ...
    ale zainkasował pieniązki za nowa kasę i podziękował ... cwaniak, czy jet
    jakis sposob zeby mu utrzeć nosa ? za niewywiązywanie sie z umowy ? i nie
    dokońca prawdziwe informacje ? ( naciąganie)

    będe bardzo wdzięczny za suestię, pozdrawiam