  • Data: 2006-09-04 14:01:09
    Temat: Re: notariusz USA
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    bartekE320 wrote:
    > Hej! Obecnie przebywam w USA, a potrzebuje "notarialnego pelnomocnictwa" dla
    > osoby przebywajacej w Polsce. Chodzi o zapisanie mnie na studia, gdyz nie
    > moge sie teraz osobiscie wpisac. Czy wystarczy, ze pojde do obojetnie
    > jakiego notariusza tutaj i on potwierdzi zgodnosc podpisu, czy potrzebne
    > jest jeszcze "Apostille"?

    Złożenie dokumentów o przyjęcie na studia?
    Zadzwoń na uczelnię i się zapytaj.
    Zadzwoń w dwa miejsca najlepiej.
    Pierwsze to komisja rekrutacyjna, bo to oni sprawują władzę nad
    rekrutacją, drugiej to dziekanat i najlepiej osoba, która dokumenty
    przyjmuje. To drugie po to, żeby nie udowadniać, że się jest wielbłądem.