  • Data: 2005-04-28 20:35:28
    Temat: Re: notariusz
    Od: "RS" <r...@p...plSKASUJ_TO> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć osek ... dawno nikt mnie tak nie rozbawił ... hihihi

    .. wiesz ja natomiast chciałbym być premierem ... i tu mam do ciebie
    pytanie "czy trzeba zgłosić działalności
    gospodarczą? Wynająć biuro? Czy ktoś wie jak to dokładnie wygląda ?" ...
    -:)))

    Kolega co Ci odpowiedział pierwszy niestety ma rację - notariusze się
    rodzą. Zapomnij ... to jak sen -:)

    a na marginesie KN działają jako podmioty gospodarcze, a biuro trzeba mieć
    już zanim dostaniesz zgodę na wykonywanie zawodu rejenta w konkretnym
    mieście ... teoretycznie można takiej zgody nie dostać. Acha, oni wydaje
    się nie wynajmują biur, oni je kupują na własność i może nie na początku
    ale potem traktują jak zakup serka w markecie -:) oczywiście przesadzam,
    niemniej są to bogaci ludzie, którzy wbrew pozorą też pracują.

    RS

    Pozdrawiam
    RS