  • Data: 2010-01-01 22:00:46
    Temat: Re: notarialny akt poświadczenia dziedziczenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz Feński aka fEnIo wrote:

    > Testamentu nie ma. Czyli mam atakować jakiegoś radcę prawnego, by wyskrobał
    > odpowiedni wniosek?

    http://www.edukacjaprawnicza.pl/index.php?mod=m_aktu
    alnosci&cid=8&id=594

    masz do wyboru albo notariusza, albo wniosek do sądu o stwierdzenie
    nabycia spadku.
    Doczytaj sobie jakie sa ograniczenia jesli chodzi o notariusza.
    U notariusza szybciej jesli nie ma problemow z tym kto co dziedziczy.

    Notariusz niczego nie bedzie za ciebie załatwiał, sad zreszta tez nie.
    wszystko musisz przyniesc.
    Zadzwon do knokretnego notariusza i sie dowiedz co masz miec i czy w
    towim przypadku da sie to zrobic notarialnie, czy musisz skladac wniosek
    o stwierdzenie nabycia spadku w sadzie.
    Tresc wniosku znajdziesz bez problemu w googlach.