  • Data: 2013-07-29 09:07:19
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyznaj się lepiej, że nie umiesz żyć bez czytania tego, co ja piszę...

    Ależ skąd, zaraz sobie tu uaktualnię filtry.

    Generalnie walczę z głupotą, w szczególności fundziacką, ale ty jesteś
    "odporny na wiedzę i trudny do zarąbania" (sztandarowym przykładem była
    twoja deklaracja, że jesteś pedofilem, złożona tylko i wyłącznie
    dlatego, żeby utrzymać w mocy jakieś twój kompletnie nielogiczny wywód).

    > Nie, nie pisałeś o niezostawianiu przy półce z chemikaliami, pisałeś o
    > niezabieraniu dzieci do sklepu. I ten pomysł wywołał w nas (we mnie, w

    Tak. Bo to miejsce niebezpiecznie dla dzieci. Dodatkowo to żadna frajda
    dla dzieci. I jak ma się choć trochę rozumu i nie jest się antypatycznym
    fundziakiem jak ty, to nie ma najmniejszego problemu ze znalezieniem na
    godzinkę lub dwie kogoś, kto się dziećmi zajmie.

    > Liwiuszu...) głęboko uzasadniony rechot.

    Ten wasz rechot był uzasadniony tylko i wyłącznie starym powiedzeniem
    "śmieje się jak głupi do sera.".