    Date: Thu, 25 Jul 2013 21:14:08 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota

    W dniu 25.07.2013 20:59, Andrzej Lawa pisze:
    > Skutki zabrania dzieci do sklepu były pokazane.

    Tak, tak... A w tym artykule:

    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/43
    3644,tragedia-podczas-kolonii-siedmiolatek-wypadl-z-
    okna-i-zmarl.html

    zapewne opisano skutki wysyłania dzieci na kolonie. Ty, jako ten
    wspaniały... e co ja mówię... najwspanialszy i najlepszy opiekun dzieci
    zapewne w drugim kroku (bo w pierwszym odciąłeś sklepy) nie wysyłałbyś
    na kolonie.

    Na plac zabaw z dzieckiem również nie należy chodzić, bo przecież może
    się stać coś takiego:

    http://www.fakt.pl/Tajemnicza-smierc-5-latki-na-plac
    u-zabaw,artykuly,105404,1.html

    Kolejnym krokiem byłoby zabronienie dzieciom uczestniczenia w zajęciach
    WF, bo skutki uczestniczenia w takich zajęciach zostały pokazane np. tu:

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Katowice-18-l
    etni-uczen-zmarl-podczas-lekcji-WF,wid,11780754,wiad
    omosc.html

    Następnym krokiem byłoby zabronienie dzieciom uczestniczenia w zajęciach
    z j. polskiego, gdyż skutki takiego uczestniczenia bywają tragiczne:

    http://www.archiwum.wyborcza.pl/Archiwum/1,0,1009959
    ,20000126SZ-DLO,Uczen_Zmarl_podczas_Lekcji,.html

    Poza szkołą

    No i tak kroczek po kroczku dochodzimy do piwnicy. Oczywiście cały czas
    stosując twoją logikę, że ,,Skutki zabrania dzieci do sklepu były
    pokazane.''

    --
    Przemysław Adam Śmiejek