  • Data: 2013-07-25 21:48:15
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-25, Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    [...]

    > O, buhuhu, tak cię zabolało że uważam, że o dzieci i ich zdrowie należy
    > dbać a nie bezmyślnie narażać je na kalectwo...

    Nie. A Ty nie robisz nic "dla dzieci". Po prostu jesteś narcystycznym
    egocentrykiem, a Twoje wypowiedzi świadczą o tym, że jesteś zwyczajnie
    nieświadom tego co to znaczy żyć w społeczeństwie.

    I z tamtej dyskusji dokładnie to wynikało. W pompie masz zdrowie czyiś
    dzieci. Interesuje Cię jedynie by nie dokładać do nich Twoich cennych
    pieniążków.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl