  • Data: 2013-08-08 09:12:44
    Temat: Re: no i uciekl...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2013 09:02, Marek Dyjor pisze:

    > po co sie zatrzymał zamiast jak każdy normalny człowiek uniknąć starcia
    > i sie oddalić z miejsca zdażenia a następnie zadzwnoić na policję.

    Bo nie miał takiego prawnego obowiązku.

    > Trafił swój na swego.

    O, tu już piszesz z sensem.

    > co nie zmienia faktu że to dziadek w wyniku pobicia stracił zycie.

    W wyniku? Korelacja czasowa nie implikuje związku przyczynowo-skutkowego.

    Równie dobrze można sugerować, że w wyniku przedłużającej się awarii
    zasilania, w szczególności zimą, kobieta może zajść w ciążę i potem
    żądać alimentów od zakładu energetycznego ;)