  • From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: no i mnie dopadło
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 7 Nov 2009 11:01:48 +0100

    Piotr wrote:

    > Generalnie wszystko rozumiem i nie neguje ale zaciekawi?a mnie jedna
    > kwestia: podana jest lista wykroczen za które uzbiera?em punkty i w
    > jednym z nich jest napisane ?e prowadzi?em samochód cie?arowy co jest
    > nieprawd?. W dowodzie rejestracyjnym jest jak byk ?e osobowy.

    Jeśli potrafisz udowodnić, że mandat był bzdurą, to czemu nie. Tylko
    sprawdź ile jest za to punktów, bo nie wiadomo czy nie szkoda wysiłku.

    > Drugie pytanie: czy dobrze rozumiem ?e je?li do chwili ponownego zdania
    > egzaminu kontrola drogowa nie zabierze mi prawa jazdy to moge go
    > legalnie u?ywaae? Czy w którym? momencie dostaje decyzje o zawieszeniu
    > tych uprawnien do czasu zdania egzaminu?

    Jeśli się nie mylę, to uprawnienia tracisz dopiero gdy nie zdasz egzaminu
    sprawdzającego ALE policjant powinien odebrać Ci PJ podczas kontroli:

    "Policjant: (...) zatrzyma prawo jazdy za pokwitowaniem w razie: (...)
    przekroczenia przez kierującego pojazdem liczby 24 punktów za naruszenie
    przepisów ruchu drogowego,"

    Pytanie, co się dzieje pomiędzy momentem zatrzymania PJ, a datą egzaminu
    sprawdzającego.

    --
    cokolwiek