  • Data: 2004-12-04 23:38:04
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Ja pracuje 760 dni w roku, liczac dzien jako 8 godzin dniówka. Musze
    > pracowac w kilku miejscach, zeby utrzymac rodzine i splacac kredyty.
    > Dojezdzam po kilkaset kilometrow do pracy. Przychodze do domu
    > wieczorem zmeczony i musze przygotowac materialy do nowych zajec.
    > Sypiam po 6 godzin, czasami mniej. I guzik z tego mam. Wiekszosc
    > pensji dzieki takiej i nie innej polityce kaciarzy z rzadu RP musi
    > isc na odsetki od kredytów. No i co masz pan jeszcze interesujacego
    > do powiedzenia?

    To cos pan duze ma te kredyty, panie doktorze. Albo widac tak malo panu
    placa. Moze trzeba sie przekwalifikowac? Widze pana jako posla LPR (mecenas
    Giertych jest dla pana przeciez wzorem). Kwalifikacji specjalnych nie
    potrzeba (tak wiec doktorat trzeba bedzie schowac do szuflady...), wystarczy
    gadac duzo i bezsensu. Nadaje sie pan!!

    pozdrawiam
    --
    Mithos