    From: "Rob" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Date: Fri, 3 Dec 2004 20:52:58 +0100

    > A skąd mógł wiedzieć, czy pies nie zaatakuje? psy są niebezpieczne, a to,
    > ze mały wcale nie znaczy że niegroźny.

    Jak bede Ciebie kiedys mijac na ulicy, to tez Cie zastrzele. Bo skad mam
    wiedziec, ze mnie nie zatakujesz? Ludzie sa bardziej niebezpieczni niz psy,
    szczegolnie ze to ludzie wychowuja takie bestie. A omawiany pies nie byl
    bestia, przynajmniej do chwili kiedy go zabili.
    Nie chce atakowac policji za to, ze weszla tam sila - pewnie mieli powody;
    za to, ze skuli ludzi/dzieci - pewnie mieli powody; ale jesli faktycznie
    wystraszony cala sytuacja pies wychylil leb zza dzwi kuchni czy czegos tam
    zeby zobaczyc, co sie dzieje, a oni go zabili - to juz gruba przesada.