  • Data: 2004-12-03 19:43:19
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsifmncsxmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > nie mówiąc już o tym ,ze mogły zachowac się w sposób nieprzewidywalny i np
    > rzucić w policjanta czymś cieżkim, na co on zareagowałby odruchowo
    > otwierając ogień. I pan doktor miałby znowu o czym pisać. O policjantach,
    > którzy zamordowali niewinne dziecko, iże policja nie powinna mieć broni
    > palnej jeśi nie potrafi z niej strzelać.

    Sam pan przyzna, że ześwirowali chyba do reszty wysyłając do biednej
    rodziny, gdzie były małe dzieci brygadę antyterrorystyczną. Tym bardziej, że
    drewna za 215 zł tam nie było, nie znaleziono, więc słusznie chyba
    właściciel domu zareagował na pomówienia i atak policji. Nie wyjaśniono skąd
    to drewno miało niby pochodzić? W lesie sobie narąbał i dlatego zaraz 20
    uzbrojonych po zęby wysłali w kominiarkach? W programie wypowiadał się były
    członek oddziału do walki z terroryzmem. Chociaż był to wtedy pewnie oddział
    do walki z antykomunizmem, to według niego powinni tą sprawę delikatnie i
    grzecznie załatwić dwaj dzielnicowi. Mnie jedynie pozostaje się z nim
    zgodzić. Ta i poprzednie akcje dowodzą, że Polska jest w niektórych
    miejscach krajem bezprawia i przemocy, krajem który z demokracją tak
    naprawdę ma niewiele wspólnego. Tłumaczenia pana Sowy - rzecznika
    rzeszowskiej komendy były po prostu godne pożałowania.

    Faktycznie ma pan rację, że mają wiele szczęścia iż nie byli całkowicie
    ogłupieni i nie zastrzelili żadnego dziecka, a jedynie psa, chociaż to też
    żywa istota. Bezczelnością z ich strony było złożenie wniosku do prokuratury
    z powodu rzekomego zaatakowania ich uzbrojonego po zęby, wyszkolonego do
    zadań specjalnych oddziału przez 18-letnią dziewczynkę. W prokuraturze
    pewnie nieźle się ubawili z policyjnej głupoty, bo nie wyobrażam sobie innej
    reakcji na to zgłoszenie.

    Będzie pan takich policjantów dalej wspierał? Może pan jest policjantem
    Piotrowskim? To by nam wiele wyjaśniało.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.