    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Date: Fri, 03 Dec 2004 16:10:35 +0100

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 15:41:38 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > ma robic?

    > naboj usypiajacy.

    Pies atakuje funkcjonariuszy. A oni mają do niego strzelić nabojem
    usypiającym. To znacza, że musza ocenić wage psa, wybrać właściwą dawkę
    (żeby zadziałało i nie zabiło) załadować, wycelować w miękkie miejsce na
    ciele psa, wystrzelić a następnie przez kilka minut uciekać ile sił w
    nogach zanim środek zacznie działać i piesek zaśnie. Adrenalina osłabia
    działanie środka usypiającego więc to może potrwać dość długo.

    > kilka razy. i nieplacze z tego powodu.

    I co, nic nie nie poczułeś? Wszak rana kąsana niczym nie różni się od
    małego zadrapania, tak?

    > Ale tez spedzilem z nimi cale zycie, kazdego ktorego mijam zaczepie,
    > rozumiem ich psychike bo ona niczym sie od naszej nie rozni. Kto
    > mieszkal z psem
    > ten wie. Roznica polega tylko na wygladzie i porozumiewaniu sie.
    > Zabicie niewinnego psa to jak zabicie niewinnego czlowieka.

    Niewinnego? Zaatakował funkcjonariusza policji na służbie.
    Najskuteczniejszym sposobem odparcia ataku było zastrzelenie psa.

    > Zapewniam cię, że poczułby. A poza tym
    > zwolnieniu
    >
    > ooo, no to juz wiele tlumaczy ten zwrot "szkolimy ich.." to juz rozumiem
    > skad ten nawyk bronienia.
    >
    > Policjant ma przedewszystkim myslec nie wolno dac debilowi broni,
    > myslacy policjant wiedzac ze w mieskzaniu przebywa pies, wzialby
    > pistolet z nabojem usypiajacym, zrestza wystracylo nawet gazem psiknac.

    Jak znajdziesz producenta pistoletów z nabojami usypiającymi, które
    działają natychmiastowo to zawiadom o tym policję. Oni nadal posługują się
    tak nieskutecznymi urządzeniami jak paralizatory elektryczne i pałki,
    podczas, gdy wystarczy strzelić z pistoletu z nabojem usypiajćym, żeby
    bandyta zasnął jak niemowle.

    > spodziewac się ataku psa i w razie czego trzeba będzie bydlę zastrzelić.
    >
    > uuuu, zwykly ś....ć z Ciebie.
    > i Ty piszesz czlowieku o moralnosci. Fuj,

    Bo lepiej żeby pies pokąsał policjanta, niż gdyby niewinne zwierzę miało
    zginąć?

    > wiedzieć jak duże będzie zwierze (dawka),
    >
    > ale k. trudno sie spytac policji ktora ponoc byla wczesniej co nie?

    Uważasz, że zwykły krawężnik będzie w stanie ocenić wagę psa?

    > a poza tym srodek usypiający nie działa
    >
    > psiknac policyjnym gazem,

    A wiesz, że przepisy zabraniają używania chemicznych środków
    obezwładniających w pomieszczeniach zamkniętych? Poza tym dzieci by się
    podtruły i w tym miejscu nie byłoby watku o zamordowaniu niewinnego psa
    tylko o zagazowaniu niewinnych dzieci. Nie słyszałeś o przypadkach jak
    dzieciaki uzywają gazu w szkole? Całe klasy lądują na obserwacji.

    > gdzie igła się wbije. Gdyby istniały łatwe w stosowaniu i natychmiast
    > działające środki usypiające to policjanci nie zawracaliby sobie głowy
    >
    > gazem w pysk psiknac

    Jak wyżej. Gazu nie wolno uzywać w pomieszczeniach, poza tym biorąc pod
    uwagę rozmiary psa psiknięcie gazem mogłoby mieć taki sam skutek jak
    zastrzelenie.

    Jaka gazeta taka prawda.

    --
    Falkenstein