  • Data: 2021-02-12 20:59:57
    Temat: Re: niszczenie środowiska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6026c552$0$515$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 12.02.2021 o 17:31, J.F. pisze:
> [...]
    rgonetki-nadajacej-komunikat-dzieci-sa-adoptowane-pr
    zez-gejow-wylacznie-w-celu-ich-gwalcenia/

    >Od czasu do czasu mam wrażenie, że trollujesz z przekory, albo dla
    >zabawy. Ale zdecydowanie częściej, że ze zwykłej głupoty.

    >Blokują tych oszołomów, bo megafony im się nie podobają?
    >Serio?

    Gdzies tam widzialem zarzut, ze jezdzi taki i halas robi.

    No bo wiesz ... skoro mamy w kraju wolnosc posiadania pogladow, a
    nawet gloszenia, to tak glupio zabraniac gloszenia.
    Szczegolnie, ze ostatnio to oni wygrali wybory, wiec moze oni Tobie
    zabronia gloszenia - prawem silniejszego :-)

    Wiec mozesz sie czepic tylko halasu w miejscu publicznym.

    https://youtu.be/-M_D6e0zMto?t=59

    Pan uzywa nielegalnie megafonu, bez zezwolenia, przekracza norme
    halasu :-P

    J.