  • Data: 2014-11-11 01:35:05
    Temat: Re: niezawisłość sądu ?
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-10 20:32, the_foe pisze:

    > niektórzy sedziowie mają przyzwyczajenia z czasów PRL, wtedy sedziowie
    > byli pod butem prokuratury

    Sędzia się spóżniła na sprawę do Wydziału Karnego o pół godziny. Ja
    vczekałam i czekałam aż musiałam iść na chwilę do toalety (jechałam
    dwoma autobusami i długo czekałam pod salą). To ona od razu wskoczyła do
    sali i potem w protokole napisała, że się spóźniłam. Muszę dodać, że
    takiej jednej (chyba protegowanej-znajomej sędzi jako świadek
    oskarżonych) wystawiono zaświadczenie, że była w sądzie o 8:30 rano!
    Sprawa miała być o 9:00 a się rozpoczęła o 9:30. Dobrze, że mogłam akta
    skserowane pobrać, bo bym nie wiedziała,
    Takie kurestwo w tym sądzie, że aż strach tam iść. Dostali wyrok
    nakazowy i się odwołali. Szczekali różne kłamstwa i jakies bzdety, a ich
    kochana sędzia była w nich wpatrzona. Kurestwo górą.

    --
    animka