  • Data: 2008-01-29 18:04:41
    Temat: Re: niezapłacone odszkodowanie od pracodawcy
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    - pisze:

    > -skierowac sprawe ponownie do sadu cywilnego?

    A niby po co? Po to by uzyskać kolejny wyrok niewykonalny ;) ?

    > -zglosic przestepstwo uchylania sie od wykonania wyroku sadu?

    Wydaje mi się, że to jest tylko wykroczenie (art. 282 §2 kp). Tak czy
    inaczej konieczna jest umyślność i wina. A umyślności czy winy nie
    będzie jak pracodawca rzeczywiście nie ma pieniędzy.

    > -wspolpracowac z firma "windykacyjna" z powodu "nieudolnosci" komornika?

    Komornik nie może być "udolny" czy "nieudolny". To wierzyciel ma mu
    wskazać majątek z którego komornik ma egzekwować. Komornik nie jest do
    szukania majątku pracodawców, dla pracowników.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."